Predstavitev vaše blagovne znamke vašim potencialnim strankam je lahko zastrašujoča naloga, še posebej, če ste novi na trgu ali pa je vaše podjetje v fazi razvoja. Številne dobičkonosne in neprofitne organizacije uporabljajo različna poslovna darila, s katerimi poskušajo narediti pozitiven vtis na prejemnike in povečati prepoznavnost njihove blagovne znamke.
Izdelki, označeni z logotipom, imenom, sloganom ali trženjskim sporočilom podjetja, so primeri promocijskih izdelkov. Skodelica za kavo, na kateri je natisnjena priljubljena blagovna znamka kave, je promocijski izdelek te blagovne znamke. Majica z natisnjenim imenom vašega najljubšega glasbenika, glasbene skupine ali športnika je promocijski artikel, saj lastnika spominja na to asociacijo.
Še vedno niste prepričani? Nadaljujte branje tega članka, saj bomo v njem razpravljali o tem, kako lahko s promocijskimi darili povečate prepoznavnost svoje blagovne znamke.
Nekatere prednosti uporabe promocijskih daril za večjo prepoznavnost blagovne znamke:
Kot ena največjih industrij na svetu je industrija promocijskih izdelkov sestavljena iz več kot 40 tisoč podjetij, ki imajo vrednost približno 24 milijard dolarjev. Srednja in velika podjetja rada uporabljajo promocijska darila za trženje svojega podjetja, saj tako njihovi izdelki ali storitve ostajajo v mislih njihovih strank. Pravo promocijsko darilo odraža podobo vaše organizacije in je koristno za prejemnike.
To je pravzaprav lahko najboljši način, da pokažete, kako cenite svoje stranke, ki kupujejo izdelke ali storitve od vas ali pa so vaše zvesti kupci. Promocijska darila so se izkazala kot močno orodje za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke tudi v dobi digitalnega marketinga.
V nadaljevanju je našteto nekaj prednosti uporabe promocijskih daril za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke. Svoje podjetje lahko naredite uspešno tako, da svojim strankam predstavite osupljive promocijske izdelke.
Naj več ljudi prepozna vašo blagovno znamko
Ohranjanje vaše blagovne znamke sveže v zavesti vaših strank je ključnega pomena za vaše podjetje. Če vaša ciljna publika prepozna vašo blagovno znamko, je večja verjetnost, da se bo odločila za vaš izdelek kot pa za izdelek nove ali neznane blagovne znamke. Promocijska darila podjetjem pomagajo ohraniti izdelke ali storitve sveže v mislih trenutnih in potencialnih strank.
Vsi vemo, da je dobiti nekaj zastonj čudovita izkušnja. Takšnega brezplačnega darila se še dolgo spominjamo. Ko vaš kupec prejme darilo od vas, to ostane v njegovih mislih dlje kot izdelki, ki jih je kupil sam.
Poleg tega ljudje običajno podarijo ta ista promocijska darila naprej svojim družinskim članom ali prijateljem. Takšno kroženje promocijskih izdelkov, na katerih je natisnjeno ime ali logotip vašega podjetja, poveča prepoznavnost vaše blagovne znamke.
Naredite pozitiven in dolgotrajen vtis na stranke
Ker je prvi vtis pomemben, naj bo popoln. Razdelitev darilnih košar vašim strankam in zaposlenim je morda najboljši način, da naredite pozitiven vtis na njih.
Organizirajte dogodke darovanja promocijskih daril in obvestite ljudi o teh prek družbenih omrežij s pomočjo deljenja informacij. Namreč, najboljša taktika za novo podjetje je prav predstavitev izdelkov ali storitev čim več ljudem. Več ljudi kot bo videlo in delilo vašo dejavnost razdeljevanja darilnih košar, več jih bo prepoznalo vašo blagovno znamko.
Onesposobite konkurenčne ponudnike
Imeti močne konkurente na trgu je lahko velika ovira za uspeh vašega podjetja. Vaša ciljna publika je razdeljena, ko več podjetij ponuja isti izdelek ali storitev. Darilne košare ali promocijski izdelki so zato lahko zelo dober trik, s katerim lahko pritegnete pozornost svoje ciljne publike in prehitite svoje konkurente.
Ta darila vam lahko pomagajo, da vaše prve kupce spremenite v zveste stranke. Na ta način pa lahko k svoji blagovni znamki pritegnete tudi zveste stranke svojih konkurentov, tako da ti zapustijo njihovo prejšnjo priljubljeno blagovno znamko.
Vendar pa je pri tem treba upoštevati eno pomembno stvar, in ta je zaščita blagovne znamke. Poleg izvajanja promocijskih dejavnosti za povečanje prepoznavnosti svoje blagovne znamke morate biti previdni tudi pri zaščiti svoje blagovne znamke.
Tudi vaši konkurenti namreč lahko uporabijo isto taktiko kot vi in tako poskušajo pokvariti učinek vaših marketinških strategij na ciljno občinstvo. Lahko uporabijo podobne promocijske izdelke ali ponovno uporabijo vaše fotografije z dogodkov darovanja daril ter tako pridobijo prednost. V tej situaciji vam zato lahko pomaga zaščita blagovne znamke, ki prepreči izgubo in zaščiti podobo vaše blagovne znamke, ugled podjetja in splošno vrednost.
Izstopajte v množici
V digitalni dobi, ko je vsako podjetje zaposleno s sporočanjem svojega sporočila ciljni publiki prek družbenih medijev ali platform za digitalno trženje, vam lahko promocijska darila podarjena vašim trenutnim in potencialnim strankam pomagajo izstopati v množici.
Če pa vaši konkurenti prav tako delijo promocijske izdelke, lahko izberete drug izdelek, ki je bolj uporaben in lahko pomaga prejemnikom, da si ti bolj učinkovito zapomnijo vašo blagovno znamko.
Na primer, če vaš konkurent distribuira promocijska peresa, lahko distribuirate promocijske skodelice, označene z imenom svoje blagovne znamke, logotipom ali sloganom. Več idej za obdarovanje lahko dobite tudi na internetu.
Spodbudite potencialne stranke in generirajte več prodaje
S pravilno uporabo promocijskih daril lahko potencialno stranko spremenite v kupca. Brezplačni izdelki namreč spodbujajo stranke, da začnejo izdelke ali storitve kupovati pri vas in zapustijo svoje prejšnje priljubljene blagovne znamke.
Obdarovanje igra pomembno vlogo tudi pri ustvarjanju in povečevanju prepoznavnosti blagovne znamke. Namreč, medtem ko ljudje uporabljajo vaše darilo, si tudi lažje zapomnijo vašo blagovno znamko. Zaradi tega pomnjenja ali prepoznavnosti blagovne znamke bodo naslednjič, ko bodo šli po nakupih, izbrali prav vašo blagovno znamko.
Večji dogodek deljenja daril lahko pritegne več ljudi k vaši blagovni znamki, kar pa posledično poveča tudi vašo prodajo.
Zaključek:
Obdarovanje je odlična praksa, s katero pritegnete svoje trenutne in potencialne stranke ter nanje pustite pozitiven vtis o svojem izdelku ali storitvi. Brezplačne storitve lahko podpirajo vaše strategije digitalnega trženja in vam pomagajo pri doseganju ciljev.
Kljub temu je pomembno tudi, da pripravite sistem za merjenje učinkovitosti promocijskih izdelkov. To vam bo namreč pomagalo pri upravljanju promocije in oblikovanju boljšega načrta za promocijske dejavnosti, ki se bodo izvajale v prihodnosti.
Poleg tega vedno preverite tudi kakovost darilnih artiklov in zagotovite, da bodo imele vse vaše stranke najboljši potencial promocijskega darila, ki jih bo dolgo spominjalo na vašo blagovno znamko.